با سیستم انبارداری تحت وب رادیکال، در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه از هر نقطه و در هر زمان بدون محدودیت بهصورت یکپارچه و آنلاین وضعیت انبارها و کالاهای خود را مدیریت کرده و بر روی عملیات ورود و خروج کالاها، موجودی، قیمت خرید و فروش، فاکتورها و گزارشات بدون محدودیت نظارت داشته باشیدو با توجه به اینکه نرمافزار روی کامپیوتر کاربران نصب نمیشود هزینه ای بابت نصب، پشتیبانی و بروزرسانی نرمافزار پرداخت نخواهید کرد.
مدیریت دائمی و آنلاین بر روی کالاهای موجود در انبارها و گردش کالاها که همیشه بخش عظیمی از سرمایه را به خود اختصاص میدهند، باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان، کاهش هزینهها و سودآوری سازمان میشود و مشکلات موجود در سیستمهای دستی، سنتی و آفلاین را از بین میبرد.
سیستم تحت وب انبارداری رادیکال امکاناتی را به وجود میآورد که شرکت ها و سازمانها بتوانند به اطلاعات موجودی کالا در انبارها به صورت یکپارچه و صحیح دسترسی داشته باشند و در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه از هر نقطه در هر زمان بدون محدودیت بهصورت یکپارچه و آنلاین وضعیت انبارها و کالاهای خود را مدیریت کند. بر همین اساس، شما میتوانید بر روی عملیات ورود و خروج کالاها، موجودی، قیمت خرید و فروش، فاکتورها و گزارشات بدون محدودیت نظارت داشته باشید.
در این روش (Cloud Base ) مدیران و کاربران از طریق اینترنت و در بستری امن ( بدون محدودیت در نوع دستگاه و سیستم عامل ) ، تنها با یک مرورگر وب به سیستم انبارداری رادیکال که بر روی سرورهای رایان پرسیس نصب شده، متصل شده و از نرمافزار استفاده می نمایند و با توجه به اینکه نرمافزار روی کامپیوتر کاربران نصب نمیشود هزینه ای بابت نصب، پشتیبانی و بروزرسانی نرمافزار پرداخت نخواهید کرد.
بر همین اساس،در این روش شما نیازی به خرید امتیاز نرمافزار ندارید و میتواند با پرداخت حق اشتراک متناسب با نیاز خود، از نرمافزاری قدرتمند بهره ببرید که مورد استفادهی بسیاری از شرکت ها میباشد .
برای دریافت نسخه رایگان به وب سایت www.Anbardari.ir مراجعه نمایید.
ویژگی ها
· عدم پرداخت هزینه بابت نصب، پشتیبانی و بروزرسانی نرمافزار
· بی نیاز از تجهیز و نگهداری کامپیوتر یا سرور برای استفاده از نرم افزار
· دسترسی در هر لحظه به اطلاعات ، فارغ از محدودیت های مکانی و زمانی
· بی نیاز از پرداخت هزینه های بالا برای زیرساخت سخت افزار و خرید حق امتیاز نرم افزار
· افزایش امنیت اطلاعات به دلیل استفاده از سطوح بالای استانداردهای امنیتی
· پشتیبان گیری منظم و دورهای از اطلاعات مشتریان (BackUp)
· بهره مندی از آخرین نسخه ی نرم افزار بصورت رایگان
اطلاعات پایه نرم افزار
· امکان ثبت و ویرایش مشخصات کالاها ، انبارها و طرف حساب (اشخاص / مشتریان) به تعداد نامحدود
· قابلیت ثبت مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر مصرف نهایی) برای کالاها
· امکان تعریف گروه کالا و اختصاص کالا به گروه های تعریف شده به تعداد نامحدود
· امکان تعریف واحد و انبار به تعداد نامحدود
· امکان اختصاص بی نهایت واحد به هر کالا و یا بالعکس بی نهایت کالا به هر واحد
· امکان اختصاص بی نهایت انبار به هر کالا و یا بالعکس بی نهایت کالا به هر انبار
· امکان ثبت قفسه / مکان کالا برای هر انبار بصورت مجزا و تفکیک شده
· امکان جستجوی اطلاعات کالا بر اساس بخشی از نام کالا ، کد کالا و مدل
· امكان تخصيص كد كالا و یا بارکد با استفاده از بارکدخوان به کالاها
· ورود كالاها با قیمت خرید و فروش اول دوره از فايل اكسل
· امکان ثبت نوع مصرف و استفاده از آن برای حواله های خارج شده از انبار و تفکیک خروج کالا بر اساس آن
· امکان ثبت مراکز هزینه و استفاده از آن برای حواله های خارج شده از انبار و تفکیک خروج کالا بر اساس آن
· امکان ثبت و ویرایش مشخصات رانندگان به تعداد نامحدود با قابلیت اختصاص شماره حساب ، شماره شبا ، شماره کارت و ...
· امکان تعریف گروه طرف حساب ( اشخاص / مشتریان ) و اختصاص طرف حساب به گروه های تعریف شده به تعداد نامحدود
· امکان اختصاص عنوان امضاء و امضاء کنندگان برای چاپ ها و گزارشات
اطلاعات مرتبط با کالا
· قابلیت اختصاص موجودی اولیه به کالاها به تفکیک انبار
· ثبت اطلاعات کالاهای وارد شده به انبار از طریق فرم ورود کالا به انبار
· ثبت اطلاعات کالاهای خارج شده از انبار از طریق فرم خروج کالا از انبار
· امکان صدور و چاپ برگه ورود کالا (رسید انبار) و خروج کالا (حواله انبار)
· ثبت و ویرایش کالاهای مرجوعی به انبار و تعمیراتی
· ثبت و ویرایش کالاهای مرجوعی از انبار و امانی و ضایعاتی
· امکان ثبت راننده و شماره بارنامه و ... به ازای هر رسید یا حواله انبار
· قابلیت ثبت حواله کالاها بین انبارها
· قابلیت ثبت ، ویرایش و جستجو درخواست های خرید
· ثبت فاكتور هاي خريد و فروش ، برگشت از خرید و فروش ، ضایعاتی و امانی
· قابلیت ثبت پیش فاکتور خرید و پیش فاکتور فروش
· چاپ فاكتور ، رسید و حواله کالا و انبار بصورت A4 ، A5
· قابلیت چاپ فاکتور رسمی مورد تایید اداره دارایی
· چاپ لیست فاکتورهای خرید و فروش ، امانی ، ضایعاتی ، برگشت از خرید و فروش
· قابلیت کنترل موجودی کالا در انبار انتخابی هنگام خروج کالا
· هشدار به حداقل رسیدن موجودی کالا در حواله ها و فاکتورها
· هشدار به حداکثر رسیدن موجودی کالا در رسید ها و فاکتورها
· امکان جستجوی ترکیبی حواله ها (برگ خروج کالا) و رسید های (برگ ورود کالا) صادر شده ، کالاهای مرجوعی و تعمیراتی ، کالاهای امانی و ضایعاتی، فاکتورهای خرید و فروش بر اساس شماره ، تاریخ ، نام کالا ، نام انبار ، نام مشتری و ...
· امکان مشاهده و چاپ لیست رسید ها و حواله های صادر شده مشتری بر اساس نام انبار ، تاریخ و ...
· امکان مشاهده و چاپ لیست کالاهای تعمیراتی و مرجوعی مشتری بر اساس نام انبار ، تاریخ و ...
· قابلیت کنترل خودکار و دستی شماره رسید و حواله برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی
· قابلیت ثبت تاریخ سررسید در فاکتورهای خرید و فروش و تهیه گزارش بر اساس آن برای موعد پرداخت فاکتور ها
گزارشات
· گزارش موجودی تعدادی و ریالی انبار به تفکیک انبار ، نام کالا ، تاریخ و ...
· گزارش کاردکس تعدادی و ریالی کالا به تفکیک نام انبار ، نام مشتری ، نام انبار و تاریخ و ...
· گزارش سفارشات کالا ) اختصاصی کالاهای به حداقل و حداکثر رسیده (
· گزارش کالاهای وارد شده ، کالاهای خارج شده ، کالاهای تعمیراتی ، مرجوع شده به انبار
· امكان گزارش گيري در بازه هاي زماني خاص از فاکتور ها ، رسید ها و حواله های انبار
· گزارش ريز كاركرد كاربران
· قابلیت تغییر در چاپ ها با استفاده از ماژول طراحی چاپ
· گزارش تجمیعی و تفکیکی از کالاهای وارده به انبار ( ورود ، ورود امانی ، مرجوعی به انبار و فاکتور خرید و ...) به تفکیک انبار ، کالا ، مشتری و تاریخ
· گزارش تجمیعی و تفکیکی از کالاهای خارج شده از انبار (خروج ، خروج امانی ، مرجوع از انبار ، کالاهای ضایعاتی ، فاکتور فروش و ...) به تفکیک انبار ، کالا ، مشتری و تاریخ
· گزارش کالاهای ضایعاتی ، مرجوعی از انبار بصورت مجزا
· گزارش کالاهای امانی وارد شده و خارج شده از انبار بصورت مجزا
امکانات
· امكان تعريف امضاء و سمت برای چاپ ها و گزارشات
· تعریف و ایجاد سال مالی
· تعريف كاربر
· تعريف سطوح دسترسي براي هر کاربر و هر صفحه بصورت مجزا
· پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
· قابلیت مرتب سازی اطلاعات بر اساس کد ، نام و تاریخ ثبت
· قابلیت ثبت لوگو (آرم) ، عنوان شرکت ، کدپستی و ... برای هر شرکت یا شعبه
فقط با پرداخت ماهیانه 2 هزار تومان
برای استفاده رایگان از این نرم افزار به لینک زیر مراجعه نمایید :
www.anbardari.ir
داده پردازی رایان پرسیس
051-38697940, 36083560
09152454847 , 09152451541
بازدید روز
۸۶۱۹
بازدید دیروز
۱۸۸۰۴
بازدید ماه
۴۱۴۳۶بازدید کل
۲۸۱۶۸۰۲۵
افراد آنلاین
۳۶۱
سودل هیچگونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهی راهنمای خرید امن، آسودهتر معامله کنید.
تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.